REZERVACE TERMÍNU:
Z důvodu velké nespolehlivosti klientů ohledně rušení rezervací těsně před započetím pronájmu (bez ohledu na důvodnost nebo nedůvodnost zrušení rezervace, zdravotní důvody nebo jiné), kdy uvolněné termíny již časově nezaplníme jinými klienty z důvodu plánování většiny klientů návštěvy předem a mnohdy před termínem klientů odmítáme stálé klienty pro naplněnost v daném dnu a času několik dní dopředu a následně si polovina lidí nedorazí na objednanou rezervaci (ať už s omluvou nebo bez), musíme zavézt následující nové podmínky pro rezervace, ze kterých upřímně nemáme radost, ale nejde to jinak, náklady na personál, nájem, energie a téměř vše je téměř úplně stejný, jestli klient dojde na svou rezervaci nebo nedojde, byť nedojde s omluvou.
Podmínky rezervací - bez voucheru:
- Rezervace bez úhrady platby předem:
- U seriózních návštěvníků se toto téměř nedotkne, protože většina stávajících klientů nebude muset platit za rezervace předem, jde o klienty, kteří u nás byli a mají ke svému telefonnímu číslu nebo e-mailu:
- Klienti s 2x úspěsně proběhlou rezervací a více a bez jediného rušení předchozích rezervací
- Rezervace s úhradou platby předem:
- Noví klienti a klienti s předtím rušenými rezervacemi: bude potřeba uhradit předem převodem nebo hotově na provozovně:
- Zálohu na rezervaci 50% až 100% z celkové částky rezervace bezhotovostně dle vyhodnocení recepční
- + v plné výši případně objednané příslušenství, studené obložené mísy, zákusky a podobně
- Blokace rezervace bude mít platnost 1 hodinu
- Rezervace se standardně bude dělat až v momentě přijatých financí k nám, Blokace budou možné jen dle vyhodnocení recepční
- Dnešní online možnosti plateb umožňují převody v rámci minut
- Evidujeme v systému i Blokace, takže na 1 kontakt půjde jen 1 blokace, pokud bude více neuhrazených Blokací, bude se požadovat úhrada předem s tím, že rezervace/blokace se bude dělat až po přijetí platby, pokud se mezitím termín obsadí, finance se pošlou zpět na daný účet nebo se uloží na Kredit uživatele u nás.
- V případě, že se klient nedostaví nebo nezruší rezervaci dříve, než 48 hodin před začátkem rezervace
- Uhrazená záloha propadá
- U klientů, kteří měli 2 uskutečněné pronájmy a nemají uhrazenu zálohu, můžeme požadovat úhradu rezervace, na kterou se nedostavili
Podmínky rezervací - z poukazů/voucherů:
- Rezervaci z voucheru/poukazu JE možné stornovat nebo přesunout maximálně do 48 hodin od původního začátku rezervace, po zrušení rezervace námi Vám přijde potvrzení od nás o zrušení rezervace (potvrzovací e-mail nebo sms). Pokud by Vám e-mail nebo sms s potvrzením nepřišel, kontaktujte ihned se sdělením, kdy bylo požadováno storno rezervace 48 hodin před termínem na e-mail info@wellness-royal.cz.
Voucher bude obnoven s původním termínem jeho platnosti.
Rezervovaný termín lze změnit pouze jednou.
- Rezervace z voucheru/poukazu z jakéhokoliv webu NENÍ možné stornovat méně než 48 hodin od začátku rezervace ani nebude možné rezervaci přesunout, bude zde platit 100% storno voucheru, voucher propadá bez ohledu na důvodnost nebo nedůvodnost zrušení rezervace, zdravotní důvody nebo jiné.
Voucher nebude možné obnovit ani za poplatek a ani ho znovu využít v jiné nebo přesunuté rezervaci, bude použitý z hlediska systému a pravidel.
- Vouchery/poukazy z našeho webu wellness-royal.cz mají platnost 90 nebo 120 dní a pokud by nastaly lockdowny, vouchery se budou prodlužovat o počet dnů po skončení lockdownu, kdy nebylo možné vouchery/poukazy využít, v případě několika lockdownů se dny, kdy voucher bylo možné využít bude odečítat od dnů použitelnosti voucheru.
- Vouchery/poukazy z našeho webu wellness-royal.cz, které mají prodlouženou fixní platnost (vouchery s délkou 180 dnů a delší) a pokud by nastaly lockdowny, vouchery se budou prodlužovat pouze v případě, že v době jejich platnosti je nebylo možné využít minimálně 90 dnů bez lockdownů. Pokud by nebylo ani 90 dnů bez lockdownů, bude jejich plastnost posunuta tak, aby bylo dopočítáno 90 dnů bez lockdownů od jejich prodeje.
- Vouchery/poukazy z jiných webů mají většinou pevnou platnost konkrétního dne, tak se délka platnosti bude počítat mezi dnem jeho koupě a dnem platnosti jako celkový počet dnů k využití a pokud by nastaly lockdowny, voucher se bude prodlužovat o počet dnů po skončení lockdownu, kdy nebylo možné vouchery/poukazy využít, v případě několika lockdownů se dny, kdy voucher bylo možné využít bude odečítat od dnů použitelnosti voucheru.
Podmínky prodloužení nebo obnovení platností poukazů/voucherů:
Celkově se prodloužení poukazů/voucherů recepcí řeší až po přijetí příslušné částky - na bankovní účet na náš bankovní účet ve Fio bance: 2603044992 / 2010 nebo IBAN: CZ4620100000002603044992 nebo online platbou nebo kartou přes platební systém SumUp, link na platbu SumUp je zde. Případně PayPal
KDY NELZE obnovit voucher/poukaz nebo ho prodlužovat ani za poplatek:
- pokud k voucheru/poukazu už byla recepcí vytvořená rezervace, která se neuskutečnila a nebyla zrušena více než 48 hodin před datumem a časem rezervace, bez ohledu na jakýkoliv důvod se rezervace neuskutečnila.
- pokud je třetí voucher/poukaz z akce 2+1, tedy voucher/poukaz, který byly darovaný zdarma naším webem jako dárek v akci 2+1 a podobných akcích.
- pokud má prodlouženou fixní platnost (tedy voucher/poukaz je s původní platností v délce 6 měsíců a více měsíců) a pokud v době původní platnosti bylo možné tento voucher/poukaz využit minimálně 90 dnů bez lockdownů.
KDY JE MOŽNÉ obnovit voucher/poukaz nebo ho prodloužit za poplatek:
- Prodloužení platnosti poukazu z webu Wellness-Royal.cz v době, kdy je poukaz / voucher ještě platný: částka 20% z původní prodejní hodnoty voucheru (prodloužení o 3 měsíce od data původní platnosti poukazu/voucheru)
- Obnovení propadlého poukazu koupeného na webu Wellness-Royal.cz - do 3 měsíců od platnosti poukazu: částka 35% z původní prodejní hodnoty voucheru (prodloužení o 3 měsíce od data doplatku)
- Obnovení propadlého poukazu koupeného na webu Wellness-Royal.cz - do 6 měsíců od platnosti poukazu: částka 50% z původní prodejní hodnoty voucheru (prodloužení o 3 měsíce od data doplatku)
- Obnovení propadlého poukazu koupeného na jiném webu (umožní-li to daný web nebo je voucher na jiném webu uplatněný a jen vyexpirovala jeho platnost u nás) - do 3 měsíců od platnosti poukazu: částka 50% z původní prodejní hodnoty voucheru (prodloužení o 3 měsíce od data doplatku)